Změny v 8.6

15.05.2013 18:39

SU-26 :

Přijde o 122mm dělo a dostane nové 76mm

 

GW Panther:
- přesun z t6 na t7
- maximální rychlost snížena z 48km/h na 46km/h
- rychlost otáčení základního podvozku snížena z 26°/s na 24°/s a druhého podvozku z 28°/s na 26°/s
- zvýšen rozptyl při otáčení
- nerfnuto nabíjení i doba zaměřování
- odstraněn základní motor

 

Lorraine 155 50:
- přidáno trochu HP
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta průchodnost terénem
- zvýšen rozptyl při otáčení
- zvětšena rychlost otáčení pro oba podvozky
- RoF nerfnuta
- přepracovaná rádia

 

S-51:
- snížena maximální rychlost z 32 km/h na 30 km/h
- více HP
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta průchodnost terénem pro oba podvozky
- zvýšen rozptyl při otáčení
- následována SU-14 za 146k XP
- rychlost otáčení děla nerfnuta z 6°/s na 4°/s
- základní dělo má dvakrát víc nábojů a trochlu rychlejší nabíjení
- B-4 má o 25% prodlouženo nabíjení, rozptyl a rychlost zaměřování zvětšena o 50%


M12:
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta maximální rychlost
- pravděpodobně je plánovaný rozptyl při otáčení
 


M37:
- přesun z t3 na t4
- buffnuta pohyblivost
- přepracovaný pancíř na historickou hodnotu
 

M40/M43:
- s děly se nic něděje
- mírně nerfnuta pohyblivost


GW Tiger:
- buffnuta průchodnost terénem
- otáčení zvýšeno o 2°/ na obou podvozcích
- zvýšen rozptyl při otáčení o 100%
- dohled zvýšen z 380m na 390m
- u 210mm děla nerfnuta přesnost o 33% a nabíjení o 20%

 

Objekt 261 :

Životy sníženy z 520 na 510.
Rychlost střelby snížena z 2,02 ran za minutu na 1,71 ran za minutu.
Přesnost zvýšena z 0,42 na 0,66.
Čas zaměření zvýšen z 6,3 vteřin na 6,5 vteřin.
Dohled zvýšen z 380 metrů na 390 metrů.
Dosah rádia sníženo z 760 metrů na 720 metrů.
Váha zvýšena z 58 790 kg na 58 825 kg.
Rychlost otáčení zvýšena z 22 stupňů na 24 stupňů.
Čas nabíjení zvýšen z 29,7 vteřin na 35 vteřin.
Cena kanónu byla zvýšena z 118 880 na 235 000.
Výkon motoru byl zvýšen z 950 koní na 1050 koní.
Cena motoru byla zvýšena z 98 000 na 132 000.

 

GW Typ E
Životy sníženy z 580 na 550.
Rychlost střelby snížena z 1,61 ran za minutu na 1,41 ran za minutu.
Přesnost zvýšena z 0,56 na 0,84.
Čas zaměření zvýšen z 6,9 vteřin na 7 vteřin.
Dohled zvýšen z 390 metrů na 400 metrů.
Dosah rádia zvýšen z 710 metrů na 720 metrů.
Váha zvýšena z 86 600 kg na 86 725 kg.
Rychlost otáčení zvýšena z 16 stupňů na 18 stupňů.
Čas nabíjení zvýšen z 37,3 vteřin na 42,5 vteřin.
Cena kanónu byla zvýšena z 245 000 na 340 000.
Výkon motoru byl zvýšen z 870 koní na 900 koní.
Váha motoru byla zvýšena z 750 kg na 1300 kg.

 

T92 :
Rychlost dopředu byla snížena z 40 km/h na 32 km/h.
Rychlost dozadu byla snížena z 12 km/h na 10 km/h.
Rychlost střelby byla snížena z 1,28 ran za minutu na 1,21 ran za minutu.
Přesnost zvýšena z 0,62 na 0,92.
Čas zaměření zvýšen z 7,4 vteřin na 8 vteřin.
Dosah rádia snížen z 750 metrů na 745 metrů.
Váha zvýšena z 57 049 kg na 57 569 kg.
Rychlost otáčení zvýšena z 22 stupňů na 26 stupňů.
Čas nabíjení zvýšen z 46,8 vteřin na 49,5 vteřin.
Váha kanónu zvýšena z 8 400 kg na 11 385 kg.
Cena kanónu zvýšena z 257 000 na 350 000.
Výkon motoru zvýšen z 704 koní na 720 koní.
Šance na zapálení snížena z 0,2 na 0,1.
Váha motoru zvýšena z 569 kg na 2100 kg.
Cena motoru zvýšena z 45 000 kg na 94 250 kg.

 

BatChatillon 155:

Životy zvýšeny z 480 na 490.
Rychlost střelby snížena z 2,55 ran za minutu na 2,31 ran za minutu.
Přesnost zvýšena z 0,44 na 0,66.
Čas zaměření zvýšen z 5 vteřin na 5,5 vteřin.
Dohled snížen z 390 metrů na 380 metrů.
Váha zvýšena z 34 080 kg na 34 725 kg.
Rychlost otáčení zvýšena z 28 stupňů na 36 stupňů.
Čas nabíjení zvýšen z 70 sekund na 80 sekund.
Váha kanónu snížena z 7500 kg na 4352 kg.
Cena kanónu zvýšena z 130 800 na 225 000.
Váha motoru snížena z 2100 koní na 1426 koní.

 

OSTATNÍ :

Potvrzeno: 0.8.6 bude do tří až čtyř týdnů na RU serveru
- RU server má speciální program - když si zatrhnete "Souhlasím", údaje o vašem počítači budou zaslána WG aby mohli "zlepšit hru". Podle SerBa mnoho lidí toto odsouhlasilo (Schorai: Otázkou je, kolik lidí si přečetlo, s čím vůbec souhlasí...)
- SerBovi se líbí WoT: Generals ale raději má klasické WoT
- poškození tanků při nárazu do skály nebo budovy není plánováno
- podle SerBa, na zimních mapách se pohyb tanků chová stejně, jako na ostatních, tj. tanky nedriftují více na sněhu než mimo něj. Prozatím...
- 76mm penetrace na 59-16 je "historická", 76mm dělo je více méně analog Sovětského D-56T
- prozatím žádné oficiální info o 0.8.6 ("bude oficiálně oznámeno")
- je vysoce nepravděpodobné, že by staré premium tanky byli jakkoliv přepracovávány
- je potvrzeno, že nově vyzkoumané tanky mají lepší MM... toto ale neplatí v případě, když je velmi málo hráčů onlin (časně ráno)
- T58 Heavy se s vysokou pravděpodobností neobjeví ve hře
- je reálné, že USA dostane nový t8 LT
- pravděpodobně nebude žádný USA TD s autoloaderem (SerB: "Na žádný si nevzpomínám")
- nebude možné postupovat technologickým stromem opačně - tj. odemknou z vyššího tieru tank tieru nižšího
- v nepříliš blízké budoucnosti bude zavedena funkce, při které hráč obdrží kredity, pokud detrackne vozidlo a to bude následně poškozeno ostatními hráči (Schorai: Takže asi takový malý ekvivalent spottingu)
- naplánuje se zavést umírání členů posádky při požáru tanku
- je šance, že člen posádky zemře při rammingu
- v 0.8.6 bude nějaká optimalizace hry
- převrácení tanků by mohlo být zavedeno
- SerB odpovídá na otázku, proč musí být prémiové tanky horší jak ty normální: "Neprodáváme ownění za peníze. Jestli jste dost dobří hráči, abyste skillem vykompenzovali oslabení těchto tanků, můžete oboje - ownit i farmit. Jinak můžete jen jedno a nebo to druhé. A požitek musí být dosažen zvednutím vašeho skillu. Jinak je to nějaký druh narkomanie." (Schorai: Jak mám probohy přeložit pwnage? Taky by se ten SerB, jako jeden z vysokých představitelů WG, mohl vyjadřovat jako kultivovaný člověk)
- nové prémiové tanky jsou v plánu
- zaměstnanci WG občas hrají roty a jsou "nad průměrem"
- s fenoménem, kdy retardi zakládají roty jen aby si našli někoho do čety, nebude nic podnikáno ("nepřipojujte se k takové rotě") (Schorai: Bylo tam napsáno retards, tak nevím, jestli to mám přeložit doslovně nebo   společensky přijatelně :D)
- když dva scouti svítí jeden cíl, XP dostane ten, který ho spotnul dříve
- je možné, že Königstiger a Jagdtiger dostanou buff rychlosti jako IS-7, tj. žádné zlepšení motoru, jen vyšší maximální rychlost
- pro teď není plánováno, aby si hráči mohli koupit více jak jednu kamufláž stejného typu
- v 0.8.6, XP artyn zůstane svázáno s jejich tierem, tj. jestli máte 200k XP na t7 arty, která se přesune na t9, tak ty XP zůstanou na arty, která bude po updatu na t7 (Schorai: Fuuuuu)
- možnost vybrat si vzhled vaší garáže je zvažována, ale má nízkou prioritu (Schorai: Však od čeho máme mody, že?)
- úniky informací o arty v 0.8.6? "No comment"
- pohybující se Panther v tutorialu je "aktivní element". Podle SerBa je možné udělat mapy, na kterých budou jezdit auta a vlaky, ale zatím se tak nestane (Schorai: To bude sranda. Kolem osobáku projede Maus a on bude mít naprosto v p*** :D Realitě zdar)
- 57mm S-60 dělo s autoloaderem pro teď není plánováno, ale může se objevit, jelikož byli namontovány na PT-76,jejich penetrace je obdobná jako u ZiS-4
- nové premium MT t8? "Až to bude, jestli vůbec"
- podle SerBa tu není spojení mezi ilegálním "warpackem" a ilegálními klony WoT
- způsob vypočítávání pohybu tanků nebude zveřejněn, jelikož je "velice komplikovaný"
- premium MT s autoloaderem? "Jestli bude v plánu, oznámíme vám to"
- vylepšená mechanika pancíře v 0.8.6 je "jen kousek celku"
- všechny servery mají stejnou mechamiku hry a tak to taky zůstane
- ve velmi vzdálené budoucnosti se možná objeví trup tanku jako vyzkoumatelný modul
- teoreticky je možné, že na jedné mapě bude více verzí jednoho modu, ale vývojáři toto nejspíše neudělají, neboť hráči jsou z toho dost zmatení už teď
- modely tanků budou pozvolna přepracovávány pro přípravu na možnost převracení tanků třeba únikové poklopy na spodku tanku), ale toto má nízkou prioritu

- přetočení tanků - je možné, že tato část enginu přijde dříve, ale převrácení tanků je svázáno s fyzikálním enginem klienta, takže nebude před zavedením Havocu (Schorai: Jestli jsem to správně pochopil, tak tank bude moci udělat salto, ale pokaždé dopadne zpátky na pásy. Převrátit se na střechu zatím nebude možné)
- RU251 (t8 Německé LT) bude "později"
- převádění XP na free XP za kredity nebude zavedeno
- mantlet IS-7 nemá žádné buglé místa s 0mm pancířem
- T-50-2 nebude nahrazena MT-25 v 0.8.6
- nebude další arty cap - tři a méně na tým
- 3 - 4 týdny do spuštění 0.8.6  na RU serveru dle SerBa musí být brány jako hrubý odhad, spíše jako "ne dříve než", zatím není vůbec jisté, zda červen který je uveden na RU "ve vývojit" znamená spuštění verze nebo jen jejího testu
- kontrola zaměstnanců WG kvůli únikům informací: "no comment" (Schorai: Tohle jsem úplně nepochopil, supertestři nejsou zaměstnanci WG, ne?)
- Posuzování přidání modů Útok a Střetnutí pro nové mapy: "Jestli to bude možné, mody přidáme"
- je možné, že mapa San Francisca s Golden Gate se objeví ve WoT
- je možné, že některé mapy budou vytvořeny vyloženě pro Útok nebo Střetnutí, ale toto není v brzkém plánu
- Supersherman a FL-10 Sherman jako Francouzský premium tank a nebo součást Izraelského stromu? "Všechny možnosti jsou možné, ale nebudeme se vyjadřovat k vývoji dalších větví."
- Útok na Westfieldu se vrátí jakmile bude opravený
- fyzikální model pro střely není v plánu
- nové herní mody - nic nebude v blízké budoucnosti
- Francouzské TD vyššího tieru v následujících 3 - 4 patchích? "Počkejte si na oznámení"
- větší bitvy (30 vs. 30 apod.) - nic nebude v blízké budoucnosti
- větší počet polygonů na modelech tanků nebude tento rok
- t10 arty rebalanc: "Testy teprve ukáží"
- v 0.8.6 bude pravděpodobně spojka mezi KV- 2 a arty (Schorai: K čemu by pak taky ta KV-2 byla)
- historické bitvy jsou stále v plánu, ale na podrobnosti je ještě moc brzo
- KV na parní pohon mělo podle dokumentů nalezených Yuri Pasholokem kolem 400 koňských sil
- Tiger je zcela nevhodné vozidlo na to, aby se stalo prémiovým tankem
- SerB na trollující hráče: "Nejsou to hráči, ale retardi. To jsou naprosto odlišné kategorie."
- masivní nerf S-51 potvrzen ("je spjatý s rebalancem artyn")
- zatím nejsou Německé artyny na celou novou větev
- váha druhé věže pro M7je podle SerBa v pořádku
- bude zaveden nový systém pro  vyhledávání čet (Schorai: Asi jako že bude možnost najít spolubojovníka do čety)
-přesun kreditů od jednoho hráče k druhému není plánován, avšak pro goldy to není zcela nereálné
- nerf HEAT munice v 0.8.6? "No comment, počkejte si na test"

- nebude zákaz chatu v bitvě po zničení vašeho tanku
- plánují se premium LT t4 a větší
- zveřejňování renderů nových tanků na portálu WoT má nízkou prioritu (Schorai: Ne že by mě to zas až tak vadilo, leaků je dost, ale jak dlouho to může zabrat hodit na portál? 5 minut?)
- nebude omezení na maximálně 30% vezené prémiové munice, protože to "není zapotřebí"
- SerB stále rád hraje WoT jen pro zábavu, nejen jako práci
- přestože je Objekt 268 založen na IS-8, jejich trupy vypadají rozdílně, protože tomu tak bylo i ve skutečnosti (WG si je přeměřovalo v Kubince)

- převádění kreditů na goldy a prémiové tanky za kredity nebudou zavedeny
- ve hře není vytvořenvzduch - tj. žádný odpor
- SEA portál má novou stránku hráčských statistik, některé starší data ale chybí
- podle vývojářů je možné, že bude zavedena funkce s důsledkem, že při prodeji tanku nebude automaticky prodána i jeho munice
- pobitevní chat nebude zaveden, protože hráči by si jen navzájem nadávali
- bitvy v různé denní doby (za soumraku nebo v noci) a efekty počasí jsou již po nějakou dobu vyvíjeny, ale nebudou zavedeny dokud nebudou pořádně optimalizované (SerB později dodal, že různé denní doby jsou již proveditelné, ale právě počasí potřbuje doladit speciální efekty).
- statistiky artyn změněných v 0.8.6 až na vzácné výjimky zůstanou na stejném vozidle
- je možné, že spaced armor bude mnohem účinnější proti HEAT střelám, ale zatím se neví kdy tomu tak bude
- tlusté zábrany proti bahnu se počítají jako pancíř, tenké ale ne
- nevýhody SU-122-44? "Přesnost a zaměřovací čas"
- uzavřené mapy (bitvy uvnitř budov) nejsou v plánu
- Japonský strom bude obsahovat poválečné tanky
- Japonský Type 60 SPG se pravděpodobně ve hře neobjeví
- Panzerjäger 35R? "Jestli se rozhodneme ho přidat, dáme vám vědět"
- tanky v nočních bitvách budou používat vybavení pro noční vidění ("ne jen topové, taková výbava byla i na T-26 a BT"), to bude nejspíše přidané jako volitelný doplněk, ale zatím je na podrobnější informace moc brzy (Schorai: No super, už vidím jak 12 z 15 hráčů ho nebude mít a uvidí si tak na konec děla :D)
- kouřové clony budou zavedeny jakmile budou optimalizovány
- vložit Marder I (Francouzské FCM t3 TD) mezi Francouzské tanky bylo vyloženě ekonomické rozhodnutí WG
- hangáry při nových událostech používají stejný render, speciální na nich je jen osvětlení
- nápad zavést hlasy posádek podle jejich národnosti nebyl zrušen, ale pro různé důvody se odložil, podle SerBa je hlavní problém ve "velikosti klienta" (později se hráš zeptal SerBa, jak to může být problém, když už teď má klient 10 - 15 GB, a on odpověděl, že už to je problém)
- je možné, že tanky budou mít mové moduly k vyzkoumání, SerB uvažuje o přidání trupu jako vyzkoumatelného modulu
- již byly prohledány archivy, pro zjištění možností přidání tanků do Evropského stromu
- předměřovací autoaim nebude zaveden (Schorai: Ještě to tak...)
- t9 premium tanky nebudou zavedeny
- t8 "zlaté" premium tanky s vylepšeným příjmem kreditů nebudou zavedeny ("kredity - nafarměte a nebo si je kupte za goldy") (Schorai: Asi ekvivalenty Typ 59 / Gold Typ 59)
- placený server bez artyn nebude zaveden - stejně jako nebudou zavedeny bitvy bez artyn (Schorai: Proč taky?, po 0.8.6 je nikdo nebude hrát)
- WG vás nenechá mít "Berlínskou" speciální garáž věčně

- je možné, že tanky budou mít nastavitelnou konfiguraci pro různé bitvy (random / CW / atd) - například "CW" vám automaticky naloží goldovou munici, jiný equip, apod.
- SerB na KV-5 používá BiA a opravy a také do randomu vozí 10 zlatých nábojů - KV-5 ho baví a rád s ní farmí (Schorai: Nevím jestli SerBovy osobní preference má vůbec cenu překládat...) - zo zlatom sa mu hrá dobre, bachrošovi! Nech s tým nehrá a potom nech súdi!
- když přežijete bitvu, počet zbývajících HP nemá vliv na výši odměny
- je možné, že se v 0.8.6 změní ceny artyn (Schorai: Bych se divil kdyby t10 arty stála 3,5 mega :D)
- odstranění 122mm děla ze SU-26? "Počkejte si na oficiální info"
- Nehistorické střely žeroucí děla? "Historicky byl konec děla daleko od pancíře. Chcete více reality? Připojte se k armádě."
- WG v archivech objevilo údaje o projektu JagdMaus (Schorai: Protože JgPz E100 je moc malá a pohyblivá krabice...)

- vývojáři neradi sahají na prémiové i promo tanky - toto pravidlo však není zákonem
- random bitvy trvají průměrně 7 minut
- názory hráčů nejsou brány v potaz při rebalancu tanků
- podle SerBa bylo na RU serveru odcizeno několik desetin procenta z celkového počtu účtů

-SerB používá své vlastní nápady, jak zlepšit hru, ne z komunity: "90% nápadů z komunity jsou hlouposti, 9% nejsou uskutečnitelné a 0,99% ze zbývajícího procenta už se plánují."
- německé barevné schéma "dunkelgelb" (tmavě žlutá) nebude zřejmě zavedena jako základní barva (SS: není jisté jestli vůbec)
- Jagdmaus se zatím neplánuje (SS si není jistý jestli se hráč ptal přímo na Jagdmause, je to jeho tip)
- T43 má dva motory, 480hp a 500hp. Rozdíl je 4,2%, to ale podle SerBa neznamená zlepšení dynamiky o 4,2% - rozdíl je zřejmě větší, protože hp-dynamika roste nelineárně
- několik tanků má víc pozorovacích periskopů (např. Obj.907 má 4) - poškození více než jednoho nesníží dohled tanku víc, pro dohled se počítají jako jeden
- podle SerBa, Jagdmaus má stejné možnosti kanónu jako Jgpz E-100, 150mm a 170mm
- více speciálních T10 tanků se zatím neplánuje
- speciální T10 tanky bude (podle SerBa) velice těžké získat
- dělo IS-6 nedostane buff

- je možné nové vylepšené efekty (připravené pro noční bitvy a počasí) přinesou lepší exploze, hezčí vodopády atd.
- systém poškození modulů nebyl změněn
- su-85 se 107mm se nevrátí jako prémiové vozidlo, ale možná se vrátí jinak
- všechny hlavní národy budou mít premium arty, ale ne všechny najednou
- jedno AP které prostřelí více vozidel? nebude, protože by to zatěžovalo server
- v budoucnu (až bude zaveden Havok) bude tankům odlétávat věž při ammoracku, u tanků bez věže - uvidíme

- zvěsti o zavedení premiového tanku s autoloaderem jsou jen zvěsti
- radlice (dozer blade) a tlumiče zpětného rázu přítomné na některých SPG se chovají jako spaced armor
- Francouzský premiový Marder I a B2 SPG nebudou přesunuty do Německého stromu
- podle SerBa jsou penetrace střechy věže pod vysokým úhlem v pohodě
- větsina tvůrců map, kteří vytvořili Himmelsdorf, Karelie a ostatní rané mapy stále pracují ve WG. Vlatně všechny mapy až do Perlové řeky pocházejí od těchto lidí
- T-100, Sovětský LT z roku 1964 není plánován
- experimentální SPG GAZ-75, IT-45 a IT-76 budou uveřejněny v pravý čas
- "Proč může WoT tweaker vypnout některé možnosti, které klient vypnout neumí?" "Protože na minimální doporučenou konfiguraci počítače dokáže hra jet bez tweakeru"
- pravděpodobnost modu Střetnutí na Prokhorovkce encounter nebyla zvýšena
- dle SerBa, Střetnutí na Prochorovkce encounters nekončí příliš brzo a s příliš malým skore
- podle SerBa, hráči popisovaný problém, kdy se Střetnutí objevuje příliš často, když je jeho možnost zapnuta, ale možnost Útoku ne, neexistuje
- premiové T-44? "Až to bude, tak to bude"
- bude mít premiové T-44 omezený MM a stejné dělo jako T-34/85? "Testy teprve ukážou"
- "Má přítomnost kamufláže na tanku nějaké negativní efekty?" "Ano, malí noobové zuřivě zabijí takové hráče s válečným pokřikem: 'zničte VISA válečníka!'"
- Sturmtiger: "Až to bude, tak to bude"
- Ot: "Je hra nastavena tak, že Německé tanky nezískají efektivnější pancíř při jeho naúhlování?" Od: "Obecně ne, tohle bylo nastaveno speciálně pro tvé tanky."

- Type 79 s 105mm dělem se ve hře neobjeví
- změny pro Mause a ostatní supertěžké tanky: "jestli budou potřeba"
- všechny tanky mají stejný poměr pro zhoršení přesnosti při poškozeném děle a to samé platí pro střelce, zda je mrtvý, či živý
- dle předchozího bodu, T-62A není výjimkou
- podle SerBa, arkádový mód střelby v arty je v pohodě (Schorai: Tak určitě, hlavně když stojím pod kopcem a snažím se mířit na tank vyjíždějící zpoza horizontu...)
- dle SerBa se cílová skupina hráčů WoT nezměnila, avšak časem některé z "částí" této skupiny odešly. Serb však k tomuto neposkytne žádné detaily
- když vám například spadne připojení uprostřed bitvy a hra vás z ní odpojí, po opětovném připojení se do bitvy, pokud stále probíhá, můžete připojit a nebo dostanete alespoň její výsledky - bez penalizace. Avšak jestli bitvu opustíte sami, penalizaci dostanete
- speciální video k 9.5. zveřejněné jen na RU serveru a jen v ruštině se SerBovi líbí a je možné, že jeho tvůrce požádá o vytvoření dalších podobných videí
- zvukové efekty z video traileru k 0.8.0 nebudou zavedeny
- nějaké informace o nových Britských a Amerických TD v následujících patchích? "Řekneme vám v pravý čas"
- druhá Sovětská TD linie je používána pro agresivní a rychlé taktiky: "Všechna TD střílejí z křoví - každé však z jiných. Některé střílejí z těch, kam při pomalých rychlostech dlouho trvá se dostat."
- není plánováno ověřování vlastnictví účtu pomocí otisků prstů, protože by byl porušen zákon o hromadění osobních údajů
- bug na Nvidia kartách, kdy spadne hra při otevření tech tree a nebo jiného výzkumného panelu: je to bug způsobený Nvidiou, Nvidia si to musí opravit (SS: včera vyšel driver 314.22 - dle některých Rusů tento bug opravuje)
- podle hráčů se výše zmíněný bug objevuje i při používání "Jove mod pack" (ani SS neví, co to je)
- speciální "vývojáři doporučený" seznam modů se jednou objeví
- sjednocení účtů WoWp a WoT (goldy atd.) nebude, dokud testeři WoWp dostávájí goldy zdarma
- možnost si po bitvě vybrat "více XP" nebo "více kreditů" jako odměnu nebude zavedena: nejsme Heroes of Might and Magic
- oficiální čas do dobití děla: "až to bude, tak to bude"
- současný systém replayů nebude podporovat replaye starších verzí
- podle SerBa, nové t10 "speciální" budou odměnou za vynikající zásluhy (Schorai: Je zásluha zakoupení 100k goldů?)
- Type 58 nemá houfnici, protože ji ani podle historických údajů neměl
- dle SerBa jsou rozměry tanků ve hře historické, u strojů, které existovaly jen na papíře mají rozměry dané podle analogických vozidel
- nové statistiky na SEA serveru budou pravděpodobně zavedeny i na ostatní servery
- podle SerBa, (Schorai: nejsem si jistý, je tu napsáno heavy, takže si to vyložte jako "velké a těžké" a nebo "z těžkých tanků") HE náboje dokáží udějat hodně velké poškození nepřátelským tankům - například HE vypálené z D-25 na KT
- AP do "Konisch" děla nebyly historické, proto byly zavedeny levné alternativy ke zlatým nábojům
- k nahrazení FV215b: "Nenašli jsme žádný patřičný tank"
- k alternativě k FV215b (183): "no comment"
- již je dostatek podkladů z Japonskému stromu
- s nejvyšší pravděpodobností nebude oficiální mistrovství v modu historických bitev
- historické bitvy nebudou spojeny s CW

-kamufláž (letní, zimní, pouštní) je vázána na celou mapu a funguje i když má její část jinou texturu (SS: například když mapa klasifikovaná jako "pouštní" má prvnky letní mapy, pouštní kamufláž bude fungovat všude)
-v prémiové garáži můžete kameru oddálit více než v klasické, je to tak schválně a další zoom do klasické garáže nebude přidán protože v cestě překáží zdi
-jiné objekty než tank nemůžou odrazit střelu, provedení tohoto by bylo plýtvání serverovými zdroji
-v případě pokaliberní střely pro KOnisch děla - SerB uvádí že i kreditová munice je historicky podkaliberní (místo wolframového jádra má ocelové), byla navržena jako AP takže se nenechte zmást
-po-bitevní chat nebude zaveden protože by sloužil jen k urážení navzájem
-hlavní dělo pro T-35 bude převážně jako 76mm KT dělo, pravděpodobně T4
-ze současných tanků, více věžový systém bude zaveden u M3 Lee, možná Char B1, ale to se stále zvažuje, protože věž Char B1 měla rychlost otáčení 0 (nemohla se točit do stran)
-více věžový systém bude implementován tak pozdě, protože to je těžké uvést do chodu
-více věžové prémiové tanky budou předvedeny všechny najednou
-podle SerBa nemají poškozené pásy vliv na výkon vozidla
-volba pro přijetí soukromé zprávy jen od přátel bude implementována (SerB uvádí, že se na to velice těší ze zřejmých důvodů)
-SerB na otázku proč nechce omezit MM na 3 arti: "Nechceme implementovat omezení MM. Vedlo by k narušení balancu vozidel (není možné zafixovat některé nuance) a MM mechanismu. Pokud také omezíte jednu třídu, povede to ke fňukání a volání po hardcapu pro (například) 8T prémiáky, lehké tanky atd. Tohle samotné je dostatečný důvod."
-zmodrání teamkillera po dvou střelách v řadě mířených na spojence nebude implementováno - vývojáři myslí, že by to vedlo k více "zmodrajícím" nehodám a považují odstranění trestů pro náhodné teamkilly za více důležité
-SerB uvádí, že problém s tím, že tank zajede do textur (SS: propadání skrze zem atd.) nelze ošetřit úplně, ale množství těchto nehod kleslo
-podle SerBa efektivita dělostřelectva po patchi 0.8.6 nepoklesne
-Britští shermani budou implementováni (až to bude tak to bude)
-podle SerBa, Britové neměli žádná bezvěžová TD větší než Tortoise, takže náhrada FV215b (183) a její přesun do stromu věžových TD nebude
-vymazání ignore-listu na jedno kliknutí nebude, podle SerBa by to jen pomohlo zlodějům účtů
-E-100 nedostane "Henschelovu věž", protože je to fake (SS: ano, je), pokud E-100 dostane novou věž, bude jako věž Mause (je možné že se to stane), se 128mm a 150mm dělem
-nové skill pro posádku budou představeny "pokud to bude třeba"
-problém s zavedením zajatých tanků je absence podmínek jejich zavedení
-speciální odměna za dosažení úspěchu nebude zavedena
-je možné, že každý národ dostane své unikátní perky
-velikost ingnore-listu nebude upravena
-v patchi 0.8.6, pohyb děla Obj. 261 nebude nabuffován
-achievementy získané dříve, na vozidlech která budou přesunuta na jiný tier, nebudou ovlivněny
-podle SerBa, není garantováno že top tier dělostřelectvo dostane nové moduly, ale není to vyloučeno
-možnost vypnout mapu která se hráči nelíbí není zrušena, ale bude až bude
-Q: "Jak ospravedlníte, že čistě Německý Marder I je ve Francouzském stromě?" A:"Chceš soud ? Jdi před tribunál v Hagu. Chceš odpověď ? Přečti si předchozí posty" (SS: je to čistě kvůli balancování)
-SP spacedarmor nebude nabuffován, není určen aby byl odolný proti HEAT střelám a jeho tloušťka odolá většině AP střel
-dělo KV-5 nebude nabuffováno
-na tancích bez radisty (T-62A, Leopard 1), perky radisty přebírá velitel, protože historicky byl velitel ten, kdo zastával pozici radisty, navzdory tomu že nabíječ by se na to hodil lépe
-SerB uvádí, že od e-právníků zuřících na fóru, že budou žalovat WG, ještě ani jeden případ nebyl předveden před soud, protože WG má silný tým právníků, zatímco internetoví e-právníci jsou hloupí (SS: SerB zaslal i legrační obrázek, těžko přeložitelný)
-materiál jádra podkaliberních střel nemá žádný další efekt na mechanismus penetrování (SS: nábojnice má penetraci X, nezávisle na tom z čeho je její jádro)
-šance na návrat Typa 59 do obchodu je nulová
-volné zkušenosti nebude možné převést na posádku
-pokud chcete mít účet WG_press, musíte být akreditovaný novinář
-hlasová selekce (nevím jestli je to správný překlad, nepamatuji si tuto funkci "voice selection"), která byla v patchi 0.7.5 se nevrátí
-WoT se nestane browsergame, jelikož by to bylo ještě horší než teď
-SerB nezvažuje buff/nerf tanku FV215B (HT)
-je možné, že prémiový tank B2 se objeví v obchodě
-MM podle skillu v náhodných bitvách nebude zaveden
-je možné, že až Somua S35 bude představena jako klasické vozidlo, německá prémiová Somua S35 bude odstraňena z obchodu, ale je také možné, že zajatá vozidla, která byla odstraněna se vrátí až bude představena katgorie zajatých vozidel jako taková
-je možné, že VK3002DB ma příliš vysokou váhu v MM, SerB bude vyšetřovat
-experimentální vozidla ve hře nebudou nahrazena sériovými
-Q: "Používají reální vojáci WoT jako tréningový software?" A: "Jasně, a pěchota trénuje na World of Warcraft!" :)

- podle vývojáře z EU serveru Quasara, patch 0.8.7 může přinést nové t8 premiové medko
- finální podoba CW začíná získávat své obrysy: je potvrzeno, že si zde své místo najdou i low tier tanky
- SerB uvádí, že vozidla jsou v tabulce řazené dle jejich MM váhy a vpřípadě, že se rovná, tak podle jejich názvu. Některé mody však s tímto mohou zamíchat
- není jisté, kdy se rozdělí statistiky pro random a roty a vlastně i jestli se tak vůbec stane
- AMX-13/105 se ve WoT neobjeví
- role Čínských posádek se nesjednotí (někdy zde velitel fungoval jako radiooperátor a někdy jako nabíječ)
- v 0.8.6, t8 roty budou mít arty do t8, t6 roty do t6 a t4 do t4
- omezení bodů za tier se v rotách v 0.8.6 nezmění
- kompenzace pro hráče, kteří se specializovali na jeden typ artylerie (třeba pro roty) a která projde změnou, není v plánu
- novinářské účty nejsou převeditelné (tj. není na nich povoleno hrát nikomu jinému než novinářům)
- "přízračné" budovy na Dubovém lesíku jsou bug
- je možné zavést mypy v různých denních dobách (svítání, stmívání, den a noc), ale zatím se tak nestane
- WoT Blitz nemá arty, jelikož na ně má moc malé mapy
- ve WoT je mechanizmus zamezující botům, ale nic o něm nebude zveřejněno
- moderní tanky (1960+) nebudou nikdy do WoT zavedeny, SerB se vyjádřil, že pro moderní tankyby musela být vytvořena nová hra
- tanky v četě nemají vyšší MM váhu než tanky bez ní
- hráče s větším procentem výher MM nedává častěji na spodek tabulky
- Ot: "Co se stane s VK2801 v 0.8.6 ve spojitosti s HEAT nerfem? Není sranda jezdit scouta bez děla..." Od: "Potom nejezdi scouta bez děla."
- pozice ammoracku v Leopardovi 1 je historická
- ocenění za ujetou vzdálenost zatím nejsou v plánu (Schorai: Hlavně že jsou v plánu ocenění za pokácené stromy...)
- není jisté, že se zajaté tanky objeví jen po historických bitvách
- zvednutí penetrace pro E-25 L/70 je z libovůle vývojářů, není z historických důvodů